Mina julklappar
Datum 2011-12-25 Tid 15:01:17 Allmänt

Här kommer mina julklappar för iår, är jätteglad över dom, fast några saker hade jag kunnat byta ut mot något annat men jag är väldigt tacksam över allting!

♥En illrosa platttång från gergous, stenar på och är den bästa inom marknaden nu typ :D 1700:- tror jag den kostar i affär men mamma har sina kompanjoner ;)
♥Jag och min bror fick en startset med playstation move till ps3+en till kontroll. Så vi har en kamera, två kontroller, en startskiva och ett spel med sporter på. Ska köpa zumba också tror jag :D
♥En one piece från on the peak, ingen äkta one piece då. Den är brun med vita detaljer i teddyludd
♥En pyjamas, men fick lite fel så den ska jag byta. Antingen mot en likadan fast med shorts och en mindre storlek eller en blå tröja som ajg tittat ut :)
♥Beiga uggs, halvhöga med vikt kant
♥Amerikanska flagga filten! :D
♥två par tights, beiga och svarta
♥En jättefin beige tröja som det står wish upon a star på och så är det en stjärna gjord av nitar formade som stjärnor
Ska på promenix nu, nji får resten sen!

/ Linn ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: