Stallet idag
Datum 2011-12-27 Tid 22:26:24 Lovisas inlägg

Hejsan!:)
När jag ko till stallet var jag först inne i stallet lite och fotade småponnysarna lite i hagen:)
Sen släppte Myran och Lena ut de stora hästarna i padocken lite och då fotade jag lite på dom:) Fast bildena blev inte så bra...:( Men det var kul att se på iaf!;)
Sen släppte de även ut ponnysarna när de tagit in de stora:) Gud vad dom sprang:) DeSoto var snabbast;) Det var vädilgt kul att stå och titta på dom och alla hästarna sprang och bockade och allt;) Den som inte var dät missade verkligen något!;)

Tyvärr blev det inga ba bilder när vädret var så skumt:( Och då vill inte min lilla kamera ta några fina bilder:( Men jag kommer lägga upp några bilder här så fort som möjligt:) Vilke kommer bli imon trror jag, eller dan efter det;) Men jag vet att Sara kan ha fått några bra bilder;)

Eftersom det var en sån tisdag då vi skulle rida så skulle vi egentligen gjort det innan vi ledde, men det blev inte så idag då vi var inne i stallet med skubbe och så.

Sen ledde jag.

Och efter det red jag:) Jag red Denenda idag:)
Det gick lite sådär idag och hon lyssnade inte så jättebra, så jag försökte göra lite saker såa tt hon lyssande lite bättre;) Det funkade inte så jättebra och jag ocrkar inte skriva så mycket mer om passet nu;)


Lovisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: